Beste leden,

Ondanks de winterse temperaturen ligt de start van het nieuwe tennisseizoen heel kortbij. Ondertussen werden ook de interclubploegen samengesteld en de wedstrijden getrokken. We hebben eindelijk terug een damesploeg en hopen dat het jeugdig enthousiasme andere dames kan aansporen ook deel te nemen. Daarnaast hebben we ook de herenploegen die ieder jaar paraat staan.

De eerste wedstrijd gaat reeds van start op maandag 16 april. Alle info omtrent de interclubdata en wedstrijden kan u terugvinden op www.tennisvlaanderen.be.

Mogen we u er aan herinneren dat enkel degenen die hun lidgeld betaald hebben, kunnen deelnemen aan de interclubwedstrijden. Wie nog niet betaald heeft, gelieve dit zo snel mogelijk in orde te brengen.

De terreinen moeten nog aangelegd worden. Zodra ze bespeelbaar zijn, zal dit gecommuniceerd worden.

Om het seizoen goed in te zetten, nodigen we u zoals elk jaar uit voor onze OPENINGSRECEPTIE op ZONDAG 15 APRIL. Hou deze datum alvast vrij.

Sportieve groeten,

het bestuur