Eerst en vooral willen we jullie een gezond, leuk en zeer sportief 2020 toewensen. We mochten reeds genieten van heel zachte temperaturen en dit doet ons alleen maar verlangen naar het nieuwe tennisseizoen .
Ondertussen zijn de voorbereidingen in volle gang en hopen we jullie allemaal terug te mogen zien zodra de terreinen aangelegd zijn. We geven jullie al graag wat informatie mee.
Vooreerst is er de organisatie van onze interclub. Wie graag eens iets competitiever te werk gaat maar met de nodige ruimte voor veel leute, dan is interclub de ideale manier. Er wordt op 4 à 5 momenten gespeeld ( tussen eind april en eind mei, begin juni) tegen een andere tennisclub al dan niet in TC Bloemenhof of op verplaatsing.
Ongeacht uw niveau of leeftijd, er bestaat wel altijd een ploeg waarbij u zich kan aansluiten. Ondertussen hebben de ‘habitués’ hun ploegen min of meer samengesteld maar we willen graag iedereen aanmoedigen om zich aan te sluiten of een nieuwe ploeg samen te stellen. Wie hierover meer wenst te weten kan altijd terecht bij Didier Vantieghem op 0479/46 74 48
Om een meer concretere planning te maken, nodigen we alle geïnteresseerden graag uit op VRIJDAG 24 JANUARI , om 20 uur in café ‘Den Zoeten Inval’ in Heule (Zeger van heulestraat 87)

Wie deelneemt aan de interclub vragen we dan ook om met het lidgeld in orde te zijn.

Zoals elk jaar organiseren we ons ‘OPEN TORNOOI’. Noteer alvast de volgende periode in uw agenda. Vanaf 20/06 tem 5/07, zowel enkel als dubbel.
Er kan vanaf nu terug ingeschreven worden voor het zomerseizoen. Alle info omtrent de lidgelden kan u terugvinden in bijlage. Indien u met meerdere personen wenst in te schrijven, gelieve de namen mee te geven of eventueel te mailen naar vanlaeresophie@yahoo.com

Zoals elk jaar bieden we aan de jongsten onder ons tenniskampen aan onder leiding van Johan Verkest.
Jullie kunnen op de site alle info hieromtrent terugvinden. Mocht u nog vragen hebben dan kan u altijd mailen of bellen naar Johan.

En misschien nu het belangrijkste.

SAVE THE DATE
OPENINGSRECEPTIE ZONDAG 5 APRIL vanaf 11 uur

We hopen jullie talrijk te mogen verwelkomen!

Sportieve groeten,