beste tennisvrienden,

Eindelijk is het dan zo ver. Vanaf vandaag kan er online gereserveerd worden vanaf jouw computer. Online reserveren in de club wordt ook zo snel mogelijk opgelost. In bijlage vindt je de werkwijze. Voor het reserveren heb je wel je VTV kaart nodig waarop je login en paswoord vermeld zijn. Indien je die niet meer hebt of vindt, gelieve dan een mailtje naar didiervantieghem犀利士
@hotmail.com te sturen of te bellen (0479/46 74 48). Let er op dat gedurende het clubkampioenschap het om reservaties gaat van anderhalf uur en dus matchen voor het clubkampioenschap voorrang hebben. Daarna kan je weer per uur reserveren.

Ondertussen zijn de reeksen ook getrokken en hangen ze uit in de club. Voor het goede verloop graag een paar richtlijnen. Speel je matchen zo snel mogelijk zodat anderen ook niet hoeven te wachten, vooral omdat velen in meerdere reeksen ingeschreven zijn. Kwartfinales moeten ten laatste op 9/09 gespeeld worden, halve finales ten laatste op vrijdag 11/09. Probeer in dubbel zo snel mogelijk te spelen want een moment vinden waar iedereen kan is niet altijd evident en zeker niet op het einde.
Indien je problemen ondervindt of je tegenstrever extreem lang op zich laat wachten en het vlotte verloop belet, gelieve dan contact op te nemen met matthieu claeys (matthieu.claeys@hotmail.com)

Mvg,

het Bestuur