Normaal gezien organiseren we vanaf half augustus ons Clubkampioenschap waar iedereen volgens zijn eigen niveau kan deelnemen.
Dit jaar besloten we het over een andere boeg te gooien. Je krijg meer kansen om je te bewijzen en te amuseren. We behouden dezelfde categorieën maar er wordt in poules gespeeld. Dit wil zeggen dat iedereen tegen verschillende mensen kan spelen. De winnaar of winnaars uit iedere pool spelen dan tegen elkaar. Om dit allemaal rond te krijgen, beginnen we er al mee halverwege juni zodat iedereen genoeg tijd heeft om alle matchen af te werken.
De meesten zullen al de inschrijvingsbladen in het clubhuis hebben zien hangen. We moedigen jullie sterk aan je zo talrijk en snel mogelijk in te schrijven.
Voor meer info kan je altijd bij matthieu.claeys@hotmail.com

Veel tennisplezier.

het bestuur