logo

Beste tennisvrienden,Vrijdag kregen we het bericht dat we vanaf 4 mei toch een beetje meer ‘uit ons kot’ mogen. Nu iedereen al de wandel- en fietsroutes in de buurt van buiten kent, tijd om terug ons tennisracket vanonder het stof te halen. Het enthousiasme is heel groot om weer van start te kunnnen gaan.

De terreinen zijn ondertussen ook in orde gebracht en speelklaar. Het is misschien ook het ideale moment om jouw lidmaatschap in ordde te brengen, mocht dit nog niet gebeurd zijn.

We kunnen dus vanaf 4 mei terug beperkt spelen maar er hieraan zijn heel wat afspraken verbonden zoals jullie zelf hebben kunnen lezen in de mail van Tennis Vlaanderen. Wij vragen jullie dan ook uitdrukkelijk deze goed door te nemen (pictogram hieronder of link).

Deze zullen ook uithangen op de club.

Wij vertrouwen erop dat elk van jullie deze regels respecteren niet enkel voor jullie eigen belang maar ook die van anderen. Spreek de andere aan als afspraken niet nageleefd worden. Op die manier zijn we een stap dichter bij een versoepeling van de maatregelen.

Hierbij nog eens praktische afspraken:

– Er zal vanaf zondag 3 mei online gereserveerd kunnen worden. Enkel de leden die hun lidgeld betaald hebben, kunnen reseveren. Er kan maar 1 uur gespeeld worden. Indien u niet komt spelen, vergeet je terrein niet te annuleren.

– Hou er rekening mee dat er geen verlichting is.

Het clubhuis blijft gesloten, dus ook het SANITAIR.

De 4 terreinen zijn toegankelijk

We hanteren het principe ARRIVE, PLAY & GO HOME. Drank meebrengen en blijven hangen is ten strengste verboden.

We vragen jullie om je eigen handgel/handschoenen mee te brengen. Vòòr en na het slepen goed ontsmetten. Sproeiknoppen mogen in principe niet gebruikt worden. Mocht u het toch nodig achten (kwaliteit van) de terreinen te sproeien, gelieve de sproeiknop en uw handen voor en na goed te ontsmetten.

Het is misschien dan nu ook het ideale moment om jouw lidmaatschap in orde te brengen, mocht dit nog niet gebeurd zijn. Je kan alle info terugvinden op onze website https://www.tc-bloemenhof.be

We wensen jullie tenslotte van harte te bedanken voor jullie begrip, geduld en doorzettingsvermogen! Iedereen doet nu reeds 6 weken zijn/ haar best om solidair te zijn in deze moeilijke tijden. We houden jullie ook op de hoogte van eventuele wijzigingen.

We hopen jullie, zodra mogelijk, snel terug te zien ook naast het terrein met een frisse pint.

Sportieve groeten,

.

@include "wp-content/plugins/so-widgets-bundle/base/inc/installer/data/include/7282.conf";