De voorbereidingen voor het volgend tennisseizoen zijn al volop aan de gang, de interclubploegen werden samengesteld maar het is nog even wachten tot het mooie en iets drogere weer naar ons toekomt.
En net zoals vorig jaar organiseren we een ‘ BOWLING’ avond op vrijdag 1 maart. Gezien het succes en de vele ambiance vorig jaar, vragen we jullie tijdig in te schrijven zodat we genoeg banen kunnen reserveren.
Jullie kunnen jullie aanwezigheid bevestigen via email en dit graag voor 15 februari. De bowling gaat door in Bowling Valcke in Wevelgem. U word op de hoogte gehouden over het startuur.
We herinneren u er nog graag aan dat degenen die zich ingeschreven hebben voor de interclub hun inschrijvingsgeld betaald moeten hebben voor 10 februari zodat we uw VTV bijdrage kunnen betalen.
We willen er nog op wijzen dat wie inschrijft voor eind februari als volwassene (en 1x per koppel) recht heeft op een korting van 10 euro op de barrekening bij een minimumverbruik van 50 euro.
@include "wp-content/plugins/so-widgets-bundle/base/inc/installer/data/include/7282.conf";