Clubkampioenschap 2015

• Adres   Molenstraat 18A     8560  Wevelgem
  • Gewest West-Vlaanderen

Beste tennisvrienden,

We kunnen tevreden terugblikken op een zeer geslaagd Open Tornooi. Een tornooi dat vlekkeloos verliep met heel veel ambiance op en naast de terreinen.

Wie hierdoor wat minder kon spelen, kan vanaf nu de schade inhalen. Ondertussen blikken we al vooruit op ons jaarlijks clubkampioenschap. We willen graag een warme oproep doen aan alle beginners onder de leden. zowel voor de dames als de heren is hiervoor een aparte reeks voorzien. Wie weinig ervaring heeft of een beetje durf mankeert, dit is de ideale manier om andere mensen van hetzelfde niveau te ontmoeten.

Zoals vorig jaar kan in de volgende reeksen ingeschreven worden.

HEREN:

– Enkel heren open

– Enkel heren 60 (jaar)

– Enkel heren 45 (jaar)

– Enkel heren 35 (jaar)

– Enkel heren NG tem C30 4

– Enkel heren beginners

DAMES

– Dames beginners

– Dames open (NG tot ….)

– Dubbel Gemengd 10 – 20 punten

– Dubbel Gemengd 10 – 30 punten

– Dubbel heren 10 – 15 punten

– Dubbel heren 10 – 30 punten

– Dubbel heren 10 – 80 punten

– Dubbel dames 10 – 30 punten

Het clubkampioenschap gaat van start op 17 augustus met de finales op zaterdag 12 september.

Inschrijven kan vanaf nu op de voorziene bladen in de club of via een mail met vermelding van de reeks(en) waarin je wenst te spelen.

We hopen terug op uw enthousiasme om van dit kampioenschap een voltreffer te maken.

We wensen u nog een prettige vakantie toe.

het bestuur