Na een alweer zeer geslaagd Open Tornooi kunnen we weer voluit tennissen. Zoals elk jaar organiseren we vanaf halverwege augustus het CLUBKAMPIOENSCHAP.  Wie ervoor terugdeinsde om in het open tornooi deel te nemen, kan zich nu volledig geven in het clubkampioenschap. Er is voor iedereen zeker een reeks die voldoet aan het tennisniveau, leeftijd,…

We moedigen zeer zeker ook onze beginnende tennissers aan. Het is nu het moment om nieuwe (beginnende) tennispartners te leren kennen. Belangrijkste is om eens deel te nemen en veel plezier te beleven.

Inschrijven kan vanaf nu ook ad valvas, via www.tc-bloemenhof.be of online via www.tennisvlaanderen.be (club zoeken – 2047 ingeven – tornooien – clubtornooien).

Heren: – Enkel heren 1 ( open reeks)

– Enkel Heren 2 (NG – C30/4)

– Enkel Heren 3 (NG/ beginners)

– Enkel Heren 35 jaar (open reeks)

– Enkel Heren 45 jaar (open reeks)

– Enkel Heren 60 jaar (open reeks)

Dames: – Enkel Dames 1 ( open reeks)

– Enkel Dames 2 (NG/ beginners)

Dubbel Heren:  – 10 tem 80 punten (1)

– 10 tem 30 punten (2)

– 10 tem 15 punten (3)

Dubbel Dames 1:  – 10 tem 30 punten

Dubbel gemengd:  – 10 tem 30 punten (1)

– 10 tem 15 punten (2)

De loting gaat door op woensdag 17 augustus. Alle wedstrijden kunnen ad valvas bekeken worden als ook online (www.tcbloemenhof.be).

Op zaterdag 17 september worden alle finales gespeeld. Dit alles wordt afgesloten met een barbecue.

We hopen alvast op een talrijke deelname.

We wensen jullie ondertussen een welverdiende vakantie toe en veel tennisplezier onder een stralende zon.

Mvg,