We zijn ondertussen halverwege het clubkampioenschap, tijd om jullie uit te nodigen voor onze barbecue op de Finaledag zaterdag 12 september.

Om 18.00 is er de prijsuitreiking. Uw aanwezigheid is vereist om uw prijs in ontvangst te kunnen nemen.
Daarna is het tijd om een glas te drinken op uw overwinning. Omstreeks 19.30 kunt u aanschuiven aan onze Barbecue.
Hiervoor kan u zich inschrijven tem volgende week woensdag 9 september in het clubhuis of door mij een mailtje te sturen.
Volwassenen betalen 15€, kinderen 8€.

Mogen we er u aan herinneren dat er nog heel wat matchen gespeeld moeten worde en de kwartfinales ten laatste tegen 8/09 gespeeld moeten worden. Hou er rekening mee dat dubels niet altijd makkelijk af te spreken zijn en sommigen in meerdere reeksen spelen.
Spreek dus zo snel mogelijk af zodat anderen ook niet in tijdsnood geraken.