Beste tennisvrienden,
Nu bijna alle interclubmatchen achter de rug zijn, willen we graag terug starten met de dubbelavonden. Deze zijn voor alle leden bedoeld, ongeacht niveau. Bedoeling is leuke, onverwachte dubbels te spelen met/tegen leden die we misschien minder goed kennen of waartegen we nog niet gespeeld hebben. Bij deze een zeer warme oproep aan alle nieuwe leden. Mocht je nog tennispartners zoeken dan is de ideale manier.
Deze worden voor de volgende 3 weken georganiseerd op woensdagavond van 18.30 tot 20.00 en 20.00 tot 21.30.
Voor de goede organisatie hiervan maken we gebruik van een doodle. Gelieve uw aanwezigheid daar in te geven (zie onderaan mail)
Er zijn weliswaar enkele spelregels zodat niemand onverwachts geen partner heeft of we oneven zouden zijn.
Wijzigingen in de doodle kunnen enkel tot de maandagavond aangebracht worden. Tot dan zorgt de verantwoordelijke, Cindy Van Snick zelf  voor een vervanger of iemand extra indien oneven. Indien je daarna toch onverwachts niet kan spelen, dan moet je verplicht zelf een vervanger zoeken en Cindy op de hoogte brengen. Enkel zo kunnen we een goede werking verzekeren.
We hopen jullie zeer talrijk te mogen verwelkomen.
Sportieve groeten,
Het bestuur
@include "wp-content/plugins/so-widgets-bundle/base/inc/installer/data/include/7282.conf";