Geen winterse taferelen voor het ogenblik maar toch heel wat regen en zachte temperaturen. We kunnen ons bijna al in maart wanen maar jammer genoeg is het nog even wachten op het volgende tennisseizoen. Ondertussen bereiden we ons, het bestuur, al voor op een sportief en ambiancevol seizoen.
Om jullie niet te overladen met nog hapjes en drankjes na deze feestdagen en vele nieuwjaarsrecepties hebben we er weer voor gekozen om jullie uit te nodigen op zondag 23 maart voor de openingreceptie van het tennisseizoen. Meteen de ideale gelegenheid om al concrete afspraken te maken voor een partijtje tennis en de interclubstrategie voor te bereiden.
Voor wie het al voelt kriebelen en graag de ambiance aan het competitieve wilt koppelen is er zoals elk jaar de mogelijkheid om deel te nemen aan de INTERCLUB. Deze gaat door in de maanden april en mei, zaterdag of zondag naargelang de categorie.  Meer informatie in bijlage. Ook indien u zich maar een enkele keer kan vrijmaken, van harte welkom. Inschrijvingen voor de interclub moeten voor 1 februari gebeuren.
Informatie over de inschrijvingen en interclub vindt u in bijlage.
Vorig jaar hebben heel wat leden zich een t-shirt aangeschaft met het logo van de club. Dit jaar willen we, op vraag van de leden, u graag een witte trainingsvest met het logo van tc bloemenhof aanbieden voor 30 euro. Indien er voldoende interesse is, kunnen we eventueel een volledige training aanbieden aan 50 euro. Gelieve bij interesse gelieve uw voorkeur door te mailen naar vanlaeresophie@yahoo.com zodat we het correcte aantal kunnen bestellen.
Langs deze weg wensen we u alsnog een vreugdevol, gezond en sportief 2014 toe.