Naar jaarlijkse gewoonte organiseert TC BLoemenhof haar 10e OPEN POWERTORNOOI. Dit gaat door van woensdag 3 juli tem 14 juli. Er is voor alle niveau’s wel een reeks waar u zich kan meten aan tennissers van eigen en andere clubs. Er is ook één reeks dubbel gemengd 10 punten (buiten criterium) Maar samen met de competitie is er vooral de ambiance op het veld en aan de bar, hopelijk onder een stralende zon.
We hopen dat u talrijk te mogen inschrijven en onder de clubleden potentiële winnaars te zien verschijnen. Onze mooie prijzen zijn altijd een bijkomende drijfveer om uw beste beentje voor te zetten. U kan zich vanaf nu al inschrijven via www.vtv.be tornooien/ nieuwsbladcriterium en op de site van TC Bloemenhof.
U kunt de competitie volgen op de site van TC BLOEMENHOF
Maar niet alleen op de terreinen hopen we jullie te zien. We zoeken naast supporters ook vrijwilligers om een avondje de bar uit te baten en dat vanaf +/- 17 uur. Het kan ev. iets later mocht het niet lukken. U kan uw naam noteren op de lijst in de club of via mail. Met 2 is het altijd gezelliger maar niet noodzakelijk.