Het nieuwe tennisseizoen komt er met rasse schreden aan. De interclubploegen werden samengesteld. De terreinen zullen, als het weer het toelaat, zo snel mogelijk aangelegd worden. Maar voor het zover is, willen we jullie graag uitnodigen op onze OPENINGSRECEPTIE. Deze gaat door op ZONDAG 20 maart. We starten om 11.00 met de Jaarlijkse Vergadering. Vanaf 11.30 kunt u genieten van heerlijke hapjes en een drankje.
We vragen dan ook om jullie aanwezigheid te bevestigen via mail alsook het aantal personen en dit vòòr woensdag 16 maart.
Voor wie zijn lidgeld nog niet vereffend heeft, in bijlage vind je nog eens alle informatie. Wie deelneemt aan de interclub moet dit zo snel mogelijk doen zodat je deelname bevestigd kan worden via Tennis Vlaanderen.
We hopen jullie alvast talrijk te mogen ontvangen en dat dit de start mag zijn van een heel sportief en plezierig seizoen.
Sportieve groeten,