Geen winterse taferelen voor het ogenblik maar toch heel wat regen en zachte temperaturen. We kunnen ons bijna al in maart wanen maar jammer genoeg is het nog even wachten op het volgende tennisseizoen. Ondertussen bereiden we ons, het bestuur, al voor op een sportief en ambiancevol seizoen.

Om jullie niet te overladen met nog hapjes en drankjes na deze feestdagen en vele nieuwjaarsrecepties hebben we er dit jaar voor gekozen om het over een andere boeg te gooien. We nodigen jullie graag uit op zondag 24 maart voor de openingreceptie van het tennisseizoen. Meteen de ideale gelegenheid om al concrete afspraken te maken voor een partijtje tennis en de interclubstrategie voor te bereiden.

U vindt de info voor het komende seizoen onder de rubrieken inschrijving en interclub 2013. Er kan vanaf nu al ingeschreven worden voor het 2013. En wie graag deelneemt aan de interclub, moet er voor eind januari ingeschreven worden.

Langs deze weg wensen we u alsnog een vreugdevol, gezond en sportief 2013 toe.